polska

Śnieg w Warszawie

22:06

Listopad zbliża się ku końcowi a zimy w Sztokholmie jak nie było, tak nie ma. Co jeszcze dziwniejsze - mamy tu teraz lepszą pogodę niż wiele miast w Polsce. Prognoza pogody na początek grudnia pokazuje 8 stopni i słońce, a dzisiejszy The Local nawet wspomniał, że tegoroczne święta niekoniecznie będą białe. Po całym listopadzie nieprzyjemnej pogody, te ostatnie słoneczne dni były zaskakujące, ale miłe. A szukając nieco bardziej "śnieżnych" zdjęć na komputerze, znalazłam kilka z Warszawy, które zrobiłam swego czasu... w październiku.
W Polsce zwykliśmy mówić, że zima zawsze wszystkich zaskakuje (a już zwłaszcza kierowców :P), ale kto by się spodziewał takiej warstwy śniegu, kiedy wszystko jest jeszcze w kolorach jesieni?
Ze spaceru po Polach Mokotowskich - jedno z miejsc w Warszawie, które darzę ogromnym sentymentem. Jak Wam się podoba w jesienno-zimowej mieszance? ;)
Kolorowe liście mogą się przydać do lepienia bałwana :). Takie "włosy" w końcu wyglądają znacznie lepiej niż ciemny kapelusz.
Pogoda była ładna i wciąż było dość ciepło - śnieg więc topił się szybko, ale miałam wystarczająco dużo czasu, by pojechać na starówkę, by zrobić kilka zdjęć i tam.
I - jak już pewnie zauważyliście ;) - blog został przeniesiony na nowy adres. Direction: Sweden! - Kierunek: Szwecja! Jako że o 'going with AIESEC' nie pisałam już prawie nic, odkąd tu przyjechałam, moja lepsza połówka wciąż pytała "po co Ci ten AIESEC w tytule?". Zwłaszcza, że ten staż trwa niezbyt długo, a ja przecież myślę o pisaniu tego bloga znacznie dłużej. I oczywiście tym razem usłyszałam "A co jeśli wrócisz do Polski albo przeprowadzisz się na ten przykład do Wielkiej Brytanii?" - cóż... nie mam tego w planach póki co (chociaż jak wiemy plany są po to, by je zmieniać ;) ), więc pozostańmy przy kierunku: Szwecja ;).

Podobne posty

2 komentarze

  1. Nie miałam pojęcia, że w Warszawie pada już śnieg! Ale szczerze mówiąc nie mogę sie doczekać aż spadnie u mnie bo na razie tylko mróz, wiatr i zamarznięte kałuże :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Wreszcie Polska pierwsza przed Szwecją :-)

    OdpowiedzUsuń

Kraje

anglia (3) austria (2) belgia (1) chorwacja (12) czarnogóra (2) dania (1) ekwador (5) finlandia (7) grecja (1) holandia (1) kolumbia (22) litwa (2) luksemburg (1) malta (2) niemcy (2) norwegia (1) panama (13) polska (22) portugalia (1) rumunia (7) słowacja (1) szwecja (168) włochy (7) zea (4)

Instagram