staż

AIESEC and Electrolux Partnership

18:28

Kiedy podjęłam decyzję o przyjeździe do Szwecji w ramach stażu z AIESEC, miałam wiele pytań i kompletnie nie miałam pojęcia, gdzie szukać na nie odpowiedzi. W Szwecji nie pojawia się zbyt wiele ofert, a jeśli już - to większość z nich właśnie w Electroluxie. Dlatego też chciałam się dowiedzieć, jak to właściwie wygląda. A Google nie wyświetlało mi żadnych rezultatów. A jak wiadomo, jeśli czegoś nie ma w Google, to to nie istnieje... Powiedzmy, że moja wiedza o stażu w siedzibie głównej firmy była dość uboga. Z jakichś komentarzy na stronie myaiesec dowiedziałam się, że firma dość często (w porównaniu do innych) pozwala stażystom zostać i przedłuża im umowy. To był kolejny punkt zachęcający mnie do aplikowania, chociaż zrobiłabym to i tak ;). Ale jakoś wciąż nie byłam usatysfakcjonowana informacjami dostępnymi online.
A w sumie nie pomyślałam o tym, by przejrzeć najpopularniejszy z portali społecznościowych! W końcu fanpage Współpracy AIESEC i Electrolux został stworzony między innymi po to - by przedstawić tę współpracę nowym stażystom i tym, którzy myślą o aplikowaniu na staż. A jeśli wygląda wam to na reklamę, cóż, jest nią ;). Bo w tym tygodniu zaproponowano mi dołączenie do grupy brandingowej promującej współpracę AIESEC z Electroluxem, która jest odpowiedzialna m.in. za ten fanpage. I właściwie bardzo się ucieszyłam z tej propozycji. Po pierwsze, bo grupa składa się z naprawdę świetnych osób. Jestem pewna, że wspaniale spędzę z nimi czas, ucząc się i zdobywając nowe doświadczenia. Już teraz na stronie można znaleźć informacje o nowych stażystach, przydatne linki o rozwoju kariery, oferty nowych staży, różne zdjęcia i filmiki. A my (właściwie czy wypada mi pisać "my" skoro dopiero dołączyłam do nich i uczestniczyłam tylko w jednym spotkaniu? ;) ) myślimy o wielu nowych rzeczach. I chociaż (póki co) skupiamy się przede wszystkim na oddziale w Sztokholmie, to fanpage dotyczy także innych oddziałów Electroluxa na całym świecie. Więc dla mnie oznacza to więcej pracy... i więcej rozrywki!
Zapraszam do dołączenia do nas tutaj! :)

Podobne posty

0 komentarze

Kraje

anglia (3) austria (2) belgia (1) chorwacja (12) czarnogóra (2) dania (1) ekwador (5) finlandia (7) grecja (1) holandia (1) kolumbia (22) litwa (2) luksemburg (1) malta (2) niemcy (2) norwegia (1) panama (13) polska (22) portugalia (1) rumunia (7) słowacja (1) szwecja (168) włochy (7) zea (4)

Instagram