staż

Po pierwszym miesiącu w Electroluxie

22:45

Czas leci tak szybko. Nawet nie zdałam sobie sprawy, kiedy minął pierwszy miesiąc mojego stażu. I już jest prawie połowa września, co wydaje się wręcz niewiarygodne. 
Jak to jest pracować w Sztokholmie? Myślę, że zależy to od tego, z jakiej perspektywy na to spojrzeć. W Polsce również pracowałam w dużej korporacji, więc pewne wzorce pracy i współpracy są podobne. To, co jest wyraźnie różne, to wielokulturowość. Mam bardzo międzynarodową grupę i właściwie cały czas spotykam ludzi z różnych krajów. Naprawdę to uwielbiam. Poprzez ciągłe stykanie się z różnymi kulturami ludzie stają się przyjacielscy i otwarci a praca z nimi jest prawdziwą przyjemnością. Czuję, że uczę się naprawdę dużo. Są takie chwile, gdy jestem bardzo zajęta i takie, w których mam odrobinę więcej czasu wolnego. Chyba te "spokojniejsze" dni będą powoli znikać, kiedyś nauczę się wszystkiego, co mam robić w pracy :). 
Mała rzecz a cieszy - owoce w koszykach przy wejściu do pracy. Jabłka, banany, gruszki, pomarańcze... Byś był zdrowy. Kocham ten pomysł. Jest jeszcze siłownia w budynku z naprawdę dobrymi cenami dla pracowników. Muszę sprowadzić z Polski moje sportowe ubrania i się zapisać ;). I nieco mniej zdrowa rzecz - jest darmowa czekolada na gorąco w kuchni. Jestem w raju ;). 
I dzisiejsze wydarzenie w Electroluxie - Ergorapido kończy 10 lat i przekracza 10 milionów sprzedanych egzemplarzy. I z tej okazji mieliśmy dzisiaj ciasto. Wielkie różowe ciasto w kształcie odkurzacza Electroluxu. Wow ;).

Podobne posty

1 komentarze

  1. Ha ha :D jakbym czytała swój wpis! Gorąca czekolada, owoce, siłownia przy pracy....
    to czytam dalej i zobaczę czy znajdę jeszcze jakieś podobieństwa :)

    OdpowiedzUsuń

Kraje

anglia (3) austria (1) belgia (1) chorwacja (12) dania (1) ekwador (5) finlandia (6) grecja (1) holandia (1) kolumbia (22) litwa (2) luksemburg (1) malta (2) niemcy (2) norwegia (1) panama (13) polska (17) portugalia (1) rumunia (7) słowacja (1) szwecja (143) włochy (7) zea (4)

Instagram