staż

Pierwszy dzień stażu :)

19:03

Więc dzisiaj zaczęłam mój staż w siedzibie głównej Electroluxa w Sztokholmie. Nawet jeśli się nie stresowałam wcześniej, to dzisiejszego ranka, wychodząc z mieszkania, czułam ogromny stres. Podczas moich kilku wolnych dni tutaj, podjechałam metrem do Stadshagen, gdzie znajduje się budynek Electroluxa. Pomimo tego mogłam jak i wcześniej liczyć na Tau, mojego AIESECowego opiekuna. Mieliśmy się spotkać na stacji metra o 8:40, więc - jak zawsze - byłam tam dużo za wcześnie, bojąc się spóźnić choć o minutę ;). Tau zabrał mnie do firmy, która obecnie jest już moim pracodawcą :).
Z identyfikatorem "gość" weszłam do firmy z moim nowym managerem. Był to dla mnie dzień wprowadzający, ale już wiem, że polubię pracę tutaj :). Oprowadzano mnie po ogrooomnym budynku, gdzie na pewno zgubię się wielokrotnie podczas pierwszych tygodni. Ponieważ nie mam jeszcze własnego komputera, nie mogłam być wprowadzona w swoje obowiązki, ale zostałam zapoznana z podstawowymi informacjami dotyczącymi mojej przyszłej pracy. Zrobiono mi zdjęcie i kilka godzin później odebrałam już swój własny identyfikator, bym mogła się swobodnie sama poruszać po budynku.
Po przerwie na lunch spotkałam koordynatorkę AIESEC w Electroluxie w celu podpisania umowy. Więc jutro mogę w końcu iść do Urzędu Podatkowego z wnioskiem o numer personalny i również założyć konto w banku. Wysłuchałam też dłuuugich wyjaśnień na temat urlopu w Szwecji, ale chyba będę musiała temu poświęcić oddzielny post, bo to naprawdę wariacki temat ;). Ale bądź co bądź, umowa podpisana, więc moja przygoda z Electroluxem i AIESECiem oficjalnie rozpoczęta!

Podobne posty

0 komentarze

Kraje

anglia (3) austria (1) belgia (1) chorwacja (12) dania (1) ekwador (5) finlandia (6) grecja (1) holandia (1) kolumbia (22) litwa (2) luksemburg (1) malta (2) niemcy (2) norwegia (1) panama (13) polska (17) portugalia (1) rumunia (7) słowacja (1) szwecja (143) włochy (7) zea (4)

Instagram