dzieje się w sztokholmie

AIESEC Afterwork

21:55

Spotkanie integracyjne w Nivå 22 - restauracji położonej przy Fridhemsgatan 17, dokładnie naprzeciwko wyjścia ze stacji metra Fridhemsplan.
Już po raz drugi byłam zaproszona na takie spotkanie, więc wygląda na to, że odbywają się one w miarę regularnie. Miejsce jest świetnie wybrane dla pracowników Electroluxa, jako że to tylko 10 minut spaceru od głównej siedziby. Chociaż restauracja nie wygląda specjalnie ładnie, można tam dostać piwo za naprawdę dobre jak na Sztokholm ceny. Na ten przykład - za butelkę Mariestad zapłaci się tam 35 koron, a za Norrlands Guld - tylko 28 koron! Właściwie to najtańsze piwo jakie dotąd piłam w sztokholmskim barze czy restauracji.
Spotkanie miało się zacząć o 17:30, ale jak przyszłam o tej porze, nie było tam zbyt wielu osób. Kiedy podeszłam do jednej międzynarodowej grupy, pytając "Are you from AIESEC?", ktoś z nich zrozumiał "Are you from Iceland?" i był bardzo zaskoczony, jak to poznałam... Chyba muszę poćwiczyć nad wymową :P. Bądź co bądź, szybko znalazłam właściwy stolik i po chwili zaczęło przychodzić coraz więcej i więcej ludzi z AIESECa.
Kiedy po raz pierwszy przyszłam na takie "afterwork", było więcej ludzi takich jak ja. Stażyści (lub pracownicy, którzy zostali zatrudnieni po stażu) pracujący w większości w Electroluxie. Tym razem było inaczej, gdyż większość osób było z AIESECa. Pracujący dla organizacji w Sztokholmie, a nie odbywający tu staż.
Oczywiście, gdy przy jednym stole siedzi tak wiele osób, naturalną koleją rzeczy zaczyna się rozmawiać z tymi, którzy siedzą najbliżej. Ale nawet jeśli nie rozmawiałam ze zbyt dużą ilością osób, wciąż uważam, że takie spotkania to dobry sposób, by nie spędzać samotnych wieczorów w nowym mieście :).

Podobne posty

0 komentarze

Kraje

anglia (3) austria (1) belgia (1) chorwacja (12) dania (1) ekwador (5) finlandia (6) grecja (1) holandia (1) kolumbia (22) litwa (2) luksemburg (1) malta (2) niemcy (2) norwegia (1) panama (13) polska (17) portugalia (1) rumunia (7) słowacja (1) szwecja (143) włochy (7) zea (4)

Instagram