proces rekrutacyjny

Sukces! :)

17:21

Po aplikowaniu na wiele staży dochodzi się do takiego momentu, gdy przestaje się wierzyć, że to się może udać. Muszę przyznać, poddałam się już z AIESECiem. Beznadziejnie zorganizowane początki, bardzo długi proces szukania jakiegokolwiek stażu i wszystkie te pechowe momenty, które wcześniej opisałam. Zdążyłam zaakceptować fakt, że po skończeniu w sierpniu mojej obecnej pracy, po prostu przeniosę się do Szwecji, by szukać pracy na miejscu. Potem miałam rozmowę kwalifikacyjną w Sztokholmie, która sprawiła, że zaczęłam wierzyć, iż to nie koniec mojej przygody z AIESECiem. Wiecie, takie uczucie, że to może być to!
Na początku ubiegłego tygodnia dostałam telefon od koordynatorki AIESEC w firmie. Wybrali mnie na stanowisko junior controllera. Byłam zaskoczona (w pozytywny sposób, oczywiście :) ) i bardzo bardzo szczęśliwa. Po krótkiej rozmowie telefonicznej, w trakcie której mi przypomniano, że zaczną w sierpniu, dostałam też maila z potwierdzeniem. "Oficjalnie potwierdzam, że zostałaś wybrana na stanowisko Junior Controller w Szwecji!". Stwierdzenie,że to cudownie, byłoby kompletnym niedomówieniem :). Osoba z lokalnego komitetu ze Sztokholmu już skontaktowała się ze mną z pierwszą częścią istotnych informacji :). W piątek, bazując na instrukcjach z mojego lokalnego komitetu, wysłałam EP Acceptance Note, zaświadczającą, że nie będę szukać innego stażu. Po tym powinnam otrzymać Acceptance Note ze Sztokholmu, że firma nie będzie również szukać innego stażysty ;). Jakoś jestem bardzo szczęśliwa.

Podobne posty

0 komentarze

Kraje

anglia (3) austria (1) belgia (1) chorwacja (12) dania (1) ekwador (5) finlandia (7) grecja (1) holandia (1) kolumbia (22) litwa (2) luksemburg (1) malta (2) niemcy (2) norwegia (1) panama (13) polska (21) portugalia (1) rumunia (7) słowacja (1) szwecja (155) włochy (7) zea (4)

Instagram