szukanie stażu

Pierwsza aplikacja

22:07

Więc jakimś  cudem zobaczyłam na platformie nowe oferty... w Szwecji. Biuro wyceny w Sztokholmie wrzuciło 3 oferty, z czego 2 - oczywiście - w IT. Ale ta trzecia... Cóż, może nie jest to coś, w czym miałabym jakieś specjalne doświadczenie. Wiem też, że nie spełniam wszystkich warunków, ale zawsze warto próbować, tak? Konsultant zarządzania. A skoro aplikuje się poprzez zewnętrzną stronę, nawet nie mogę zobaczyć, ile osób zostanie moimi potencjalnymi "rywalami" ;).
Poza przesłaniem mojego CV i listu motywacyjnego, musiałam też odpowiedzieć na kilka pytań. Jakie jest moje doświadczenie w zarządzaniu? Cóż, pewnie jakaś część moich praktyk i pracy jest z tym związana, dam sobie radę. Jakie mam doświadczenie z technologią komputerową? Aaa... Lubię informatyków? :P Cóż, IT było dodatkowym polem, coś preferowanego, ale nie koniecznego. Zobaczymy... Kolejne pytanie - dlaczego Szwecja? W tym miejscu mogłabym napisać długie wypracowanie, nie wspominając nawet o moim głównym powodzie ;). Bądź co bądź, wypełniłam wszystkie pola, dodałam załączniki i kliknęłam na "Aplikuj!".
7 dni roboczych. I jakoś nie oczekuję żadnej odpowiedzi. Kiedy szukałam pracy w Warszawie, aplikowałam tylko na te oferty, gdzie spełniałam warunki. Tutaj próbuję wszędzie. Ale... może poprosiłabym o więcej ofert? ;)

Podobne posty

0 komentarze

Kraje

anglia (3) austria (1) belgia (1) chorwacja (12) dania (1) ekwador (5) finlandia (7) grecja (1) holandia (1) kolumbia (22) litwa (2) luksemburg (1) malta (2) niemcy (2) norwegia (1) panama (13) polska (21) portugalia (1) rumunia (7) słowacja (1) szwecja (154) włochy (7) zea (4)

Instagram