szukanie stażu

Przeglądając, aplikując...

21:40

Właściwie to jestem trochę rozczarowana ilością staży w dziedzinie finansów. Nie twierdzę, że nie ma zupełnie nic, ale większość ofert jest w krajach arabskich lub a Ameryce Południowej. Jakkolwiek druga opcja brzmi kusząco, ale wymaga płynnego hiszpańskiego, także tego... :P Kilka dni temu Electrolux w Sztokholmie dodał kilka nowych ofert, ale znowu nie z obszaru finansów. Byłam już właściwie gotowa, by aplikować na jedną z nich, w jakiś sposób związaną z ekonomią. Ale kiedy wypełniłam formularz i kliknęłam na "aplikuj!", wyskoczył błąd i moje konto znów stało się nieaktywne. Oczywiście szybko to naprawiono, ale w międzyczasie pojawiła się nowa oferta... tym razem w finansach ;). Aplikowałam, choć od tej pory wciąż się zastanawiam, czy moja aplikacja była w porządku... Firma chciała otrzymać wszystkie dokumenty w jednym PDFie: list motywacyjny, CV i EP form (coś jak CV, ale tworzone na platformie). Ale chociaż szukałam przycisku, by pobrać ten formularz, nigdzie nie mogłam go znaleźć. Odrobinę zdesperowana (wiecie, takie pytanie mogło brzmieć po prostu głupio) wysłałam maila do lokalnego komitetu tylko po to, by dostać odpowiedź "zrób screena, chyba nie da się pobrać". Więc to zrobiłam, chociaż screen dodany do pliku nie wyglądał zbyt profesjonalnie, przynajmniej z mojego punktu widzenia... I teraz dużo rozmyślam, co jeśli odrzucą moją aplikację przez nieprofesjonalnie wyglądające CV? Bo może jakoś dało się ściągnąć i dodać to w "ładniejszy" sposób? Kurczę.
Zaczęłam też szukać w innych europejskich krajach. Ale właściwie... nic specjalnego. Albo raczej - kiedy pojawia się coś interesującego (zwłaszcza w Niemczech lub Szwajcarii, ale hej, to nawet lepiej... oni mówią po niemiecku!) - wszędzie tylko te czerwone litery: "Tylko studenci mogą aplikować". Czuję się staro.

Podobne posty

0 komentarze

Kraje

anglia (3) austria (1) belgia (1) chorwacja (12) dania (1) ekwador (5) finlandia (6) grecja (1) holandia (1) kolumbia (22) litwa (2) luksemburg (1) malta (2) niemcy (2) norwegia (1) panama (13) polska (17) portugalia (1) rumunia (7) słowacja (1) szwecja (143) włochy (7) zea (4)

Instagram