znalezione w internecie

Dokąd i dlaczego?

21:22

Zacznijmy od pytania dlaczego

Ostatnio natrafiłam gdzieś w internecie na interesujący artykuł autorstwa Chelsea Fagan - 23 powody, dla których każdy chociaż raz powinien mieszkać zagranicą. Naprawdę zgadzam się z tytułowym stwierdzeniem, bo sama już miałam możliwość spędzenia kilku miesięcy w Skandynawii (gdzie właściwie chcę wrócić tak szybko jak to tylko możliwe). A czytanie tej listy wywoływało uśmiech na mojej twarzy. "Posiadanie przyjaciół po obu stronach oceanu... Wysyłanie i otrzymywanie pocztówek... Uzyskanie nowej perspektywy... Całkowite zredefiniowanie co znaczy 'normalny'... Przeklinanie w dwóch językach..." i w końcu "zakochanie się". To tylko przykłady tego, co może się stać, rzeczy, których nie da się zapomnieć wraz z upływem lat. Byłam na wymianie studenckiej w Malmö w Szwecji w 2010 r. Teraz mamy już początek 2014 i właściwie cały ten czas pomiędzy spędziłam na marzeniu o ponownym powrocie do Szwecji. Oczywiście, żeby tam zamieszkać, bo jeśli chodzi o podróżowanie, to zawitałam tam już wiele razy.
Więc wydaje mi się, że odpowiedziałam już też na pytanie Gdzie? Szwecja. Północna Szwecja. Najlepiej Umeå. Chociaż zdaję sobie sprawę, że w większych miastach łatwiej o pracę w moim zawodzie, ale nikt nie zabroni mi marzyć :).

Podobne posty

0 komentarze

Kraje

anglia (3) austria (1) belgia (1) chorwacja (12) dania (1) ekwador (5) finlandia (7) grecja (1) holandia (1) kolumbia (22) litwa (2) luksemburg (1) malta (2) niemcy (2) norwegia (1) panama (13) polska (21) portugalia (1) rumunia (7) słowacja (1) szwecja (154) włochy (7) zea (4)

Instagram